Thursday, October 4, 2018

Dominium - Nkọwa Nke ITO Agbanweela

Ezigbo Obodo Dominium

N'ime izu 6-8 gara aga, anyị na-agwa ndị ọkachamara dị iche iche okwu, nnukwu ndị na-etinye ego na ndị ICO. Ha nile yiri ka a ga-ewepụ anyị nnukwu okpu isi nke € 92.5M.

Anyị nwere usoro ITO pụrụ iche, na ihe fọrọ nke nta ka ọ bụrụ azụmahịa nile nke ITO iji zụta ihe onwunwe, ya mere anyị kwenyere na iwu ndị a na-eme na nke a adịghị emetụta anyị dịka ha nwere ike ịchọta ICO ma ọ bụ ITO nke na-emekarị ka ego develoment. Nke a dị iche iche na-egosi na ọ bụ nnyocha dị nyocha, ma, anyị ghọtara na n'elu ahụ, okpu anyị siri ike dị oke elu.

Ya mere, dị ka mgbe niile, anyị kpebiri ịṅa ntị na ezi ndụmọdụ ma gbanwee ITO dị ka a tụrụ aro. Anyị agbanweela usoro ITO ma buru ụzọ wuchaa nkeji m, zụta ala na ego a zụlitere, ma gosipụta mmebi nke usoro anyị tupu ịmalite usoro ndị ọzọ.

Nke a na-eme ka okpueze siri ike ruo € 17.5M, a gbakwụnyekwara ọhụụ ọhụrụ na ebe obibi Dominium. Anyị ga-agbanwekwa akwụkwọ ọcha na Pitch Decks (ebe ọ dị mkpa) ma ga-ebipụta ha ozugbo o kwere omume na saịtị anyị. Ị ga-amata akwụkwọ ọcha ahụ edozila site na ụbọchị kachasị nso.

Ọ bụrụ na ị nwere ajụjụ ọzọ banyere ndị ahụ e kwuru n'elu, egbula oge ịkpọtụrụ anyị.

Ezi echiche,
Mark Lloyd
Onye isi

Echefukwala soro Dominium maka mmelite ọhụrụ:
Social Media: Medium - Facebook - Twitter - Instagram - YouTube - LinkedIn - Reddit
Telegram: Announcements- Chat

No comments:

Post a Comment